זקוקים להלוואה? הנה כל מה שחשוב שתדעו על הלוואה מיידית

זקוקים להלוואה? הנה כל מה שחשוב שתדעו על הלוואה מיידית

ישנם בחיים לא מעט מצבים מפתיעים הדורשים מאתנו הערכות מהירה וכסף מיידי. מחושבים וחסכנים ככל שנהיה, מצבים אלה מצריכים מאתנו, לא אחת, סכומי כסף גבוהים שאינם בנמצא. בדיוק בשביל זה נוצרו ההלוואות המיידיות, המוצעות כיום על ידי הבנקאים ועל ידי גופי מימון חוץ בנקאיים. 

מהי הלוואה מסוג כזה ובמה היא שונה מהלוואה רגילה

ישנם סוגים רבים של הלוואות, כאשר הלוואה מיידית היא בין המבוקשות. אם הלוואות אחרות מצריכות פנייה ישירה אל הבנק או אל מקור מימון אחר, הגעה פיזית אליו וגם בטחונות, שלא תמיד יש לנו, הרי שהלוואה מסוג כזה מתקבלת במהירות ובקלות. בעידן הדיגיטלי של היום נוכל להגיש את הבקשה להלוואה אונליין או אפילו בטלפון ולראות את סכום הכסף, הנדרש לנו, הניתן במסגרתה, בחשבון הבנק בתוך שעות בודדות או כמה ימים בלבד. הלוואה רגילה, לעומת זאת, דורשת חתימות, ערבים או בטחונות, בדיקות מקדימות ואינספור שאלות. הלוואות אלו אינן ניתנות באופן מידי ונדרשת סבלנות עד לאישורן ולאחר מכן, קבלתן. 

מהו סכום ההלוואה הממוצע שניתן לקחת

הלוואות מיידיות רלוונטיות לכל אלה, המעוניינים בסכום של עד 80,000 ₪ בדרך כלל. כל סכום מעל זה יצריך פנייה למסלול של הלוואה רגילה.  

מה היתרון של ההלוואה המיידית

לא בכדי הפכו ההלוואות המיידיות לסוג ההלוואות המבוקש מאד כיום, ובייחוד כשמהירות ומיידיות עומדות על הפרק. להלוואה המיידית יש שלושה יתרונות עיקריים:

  1. מאושרת ישר בטלפון (ולכן נקראת "מיידית") – זהו יתרון עצום שכן הוא חוסך זמן יקר וגם סרבול. זקוקים להלוואה? התקשרו אל הבנק ובקשה הלוואה כזו בטלפון. כבר בשיחת הטלפון הראשונה (לעיתים גם ניתן להגיש את הבקשה אונליין, באתר הבנק) תקבלו את האישור להלוואה ומיד לאחר מכן את סכום הכסף הנדרש לכם. 
  2. אין צורך להגיע לסניף – מהיום אתם לא צריכים להגיע לסניף, להמתין בתור לא מעט זמן ולפגוש בבנקאי או בנקאית כדי להגיש את הבקשה. תוכלו, כאמור, לעשות זאת בשיחת טלפון או באתר הבנק. 
  3. אינה מצריכה ערבים או בטחונות – אחד החסרונות של הלוואות רגילות הוא הצורך בערבים או בטחונות, שלא תמיד יש לכל מי שזקוק לאותה הלוואה. היתרון המשמעותי של הלוואה הניתנת באופן מיידי הוא שאין צורך בכך, מה שהופך את העניין לפחות מורכב. 

מי יכול להציע הלוואה כזו

הלוואה מסוג כזה מוצעת כיום בעיקר על ידי הבנקים וגופים חוץ בנקאיים, כמו בתי השקעות. לכל בנק תנאים והסדרים אחרים, הרלוונטיים לה. 

אילו תנאים כוללת ההלוואה

תנאי הלוואה זו ברוב המקרים כוללים אפשרות של החזרה עד 60 תשלומים בהתאם לבחירתו של הלקוח ושיעורי ריבית על פי גובה ההלוואה והמסלול שבו בוחרים. מומלץ מאד לבדוק כמה אפשרויות שונות, להשוות ביניהן ולבחון איזו מכולן היא המשתלמת לכם. 

למי ובאילו מצבים היא מתאימה

הלוואה מהירה, שניתנת באופן מידי, יכולה להתאים במקרים בהם מעוניינים ברכישה גדולה ספציפית (מעכשיו לעכשיו), נדרשים לעבור טיפול רפואי דחוף, יש אירוע משפחתי חשוב כמו חתונה וגם במצבים בהם לא ניתן להציג בטחונות או ערבים. 

עתה, כשאתם מבינים מהי המשמעות בהלוואה מיידית, חשוב שתפנו אל הגורם המתאים. יחד עם זאת, לא משנה לאיזה גוף לווה אתם פונים, הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות בחוזה ההלוואה, הבינו את הריביות הרלוונטיות לה, כמה אתם צריכים להחזיר וגם מתי. רק לאחר שאספתם את כל הנתונים האלה והבנתם אותם כהלכה, תוכלו לחתום על ההלוואה בבטחה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
דילוג לתוכן