הקדמה והטכנולוגיה מגיעים לכל מקום והם מעניקים אפשרות לעבוד בשיטות חדשניות בעסקים השונים.
קו החשיבה הנכון הוא להשתמש במערכת אחת שתרכז את כל נתוני הפעילות העסקית.
זוהי הדרך המיטבית עבור ההנהלה לראות את כל מה שקורה בכל רבדי הפעילות העסקית ולהסיק מסקנות בזמן אמת תוך ניתוח מעמיק של המידע הקיים.
מערכת CRM מומלצת היא הבחירה של המנהלים בשנים האחרונות ובעקבות השימוש בה יש במקרים רבים תוצאות עסקיות הרבה יותר נכונות, עולים על כשלים ומוצאים פתרונות מוצלחים, כדי לקדם מהלכים עסקיים שונים.
שימוש במערכת CRM
על פי הפעילות העסקית בכל חברה, מקימים בה מערכת CRM מומלצת שהיא מותאמת לצורך שלה.
יש כמה תחומים שקיימים בכל החברות כמו לדוגמה תחום הכספים.
כל הפעולות בהנהלת החשבונות של החברה מתנקזים למערכת זו ומנהלי הכספים יכולים לראות בכל עת את ההוצאות, ההכנסות, דוחות מתוחכמים וחשובים כמו תזרים המזומנים, התקציב, תוכנית עסקית ועוד.
מבט מקיף זה מאפשר לכל מנהל לנהל את העסק באופן המיטבי ולבצע את הפעולות הנדרשות מול גורמים כמו לקוחות, ספקים, בנקים ועוד.
רובד נוסף שהוא אקוטי הוא קשרי הלקוחות.
המערכת מאפשרת קליטה של נתונים רבים הקשורים לכל לקוח אם מדובר בלקוח שהוא קמעונאי או לקוח פרטי.
כאשר כל המידע מרוכז במסך אחד נוח מאד להתנהל מול הלקוח והדבר יוצר חיסכון רב בשעות עבודה.
לקוחות נהנים מהעובדה שבזכות מערכת CRM כל ההתנהלות זורמת והדבר משפר הן את איכות השירות והן את שביעות הרצון של הלקוחות.
מהלכים אוטומטיים במערכת CRM
אחת האפשרויות הנוחות ביותר במערכת זו היא בכך שיש אופציה להפעיל אוטומציה בתחומים שונים.
המערכת האוטומטית מסוגלת לבצע פעולות מסוימות בעקבות פעולות שמתרחשות, כמו לדוגמה מיד לאחר קבלת הזמנה בחנות האינטרנטית, הלקוח מקבל באופן מידי הודעה במייל או בסלולרי על כך שההזמנה התקבלה, לאחר שמכינים את ההזמנה הוא מקבל על הודעה וכך יש רצף של הודעות אוטומטיות עד שהמשלוח נמסר ללקוח.
מערכת זהה לכל המחלקות
לכל מחלקה יש את הצרכים שלה אך כולן עובדות בשיטת עבודה זהה ובמסכים מקבילים.
לכן גם מי שעובד במחלקה מסוימת ויש לו הרשאה לקבל נתונים ממערכת אחרת, יכול בקלות להיכנס למסך של המחלקה השנייה לקלוט מידע וגם להזין נתונים על פי הצורך והוא לא צריך ללמוד את אופן ההפעלה של המערכת.
מנהלי החברה חולשים על כל מה שקורה בכל העסק, הם נכנסים לכל המסכים ובודקים את כל הדברים שהם החשובים ביותר כמו גביה, מצב תזרים המזומנים מול היתרות בחשבונות הבנק השונים, סך ההכנסות בכל חודש מכל סניף, השוואות לחודשים קודמים, חגים מקבילים, שנים אחרות ועוד.
התמונה הכללית היא ברורה לחלוטין ולכן המערכת מושלמת.